Thursday, February 10, 2011

hargai lah sebuah ikatan persahabatan

err
salam .
huu mau story sket ley ?
hmm sedih addmath num 1 xpat jwb ar .
haha pk2 xdpt2
ngeh3
tapetape
sok tye membe lahh
sbnrnye nk cter nih . .
huu . aku terase jeh nan sum1
dy tuh sllu minx tlg aku dlu2
then aku sllu tlg dy even sumtime tpkse
tp kesian laa
tp kebanyakannye aku tlg sbp aku ikhlas nk ringakn beban dy
tp ape dy bls kt aku ? bru minx tlg 1 jeh . sgt senang laa
tp lgsg xtlg . terase nyeh . huhu
tp tape aa .da org tanak tlg kte
pesanan : sesape yg membe dy pena tlg ko dlm idup ko ,
pliss ar jgn bls dy cmnih .kesian membe ko . even pemintaan dy sgt mudah,
tlg laa selagi ko mampu .sbp petolongan ko tuh akn wt membe ko maken syg kt ko
siyes . xcye try eh :)aslkn pape yg kte wt ikhlas

phm?? hehe . tapelah . . hee
benda kecik nih aku tefikir smpy skg aw
haha . ntahlaaa . lau korg , maybe xkesah
tp aku ...susa nk ckp ..
hmmm ..aku araap dy berubah jeh laa..
orgnye bek ..sume ske..
aku pun sygkn dy sbgai kwn
siyes . spe xsyg membe oi
ehehe. btw , aku nk cter la
aku enjoy sgt kwn ngn dak2 cina n dak2 india
dorg tuh x kedekot ilmu
dak melayu pun ape kurgnye
sllu tlg aku
syg dorg sgt2
n thnx 2 pka coz sllu tlg aku
syg anda sgt2!:)
thnx 2 pavithra n jia min
coz byk ajar saya mne yg xphm:)
thnx 2 farhana , anna, b , n sume dak2 len
haha
k ,t ade mase aku tulis ag
k salam

No comments:

Post a Comment