Saturday, February 12, 2011

cerita hari ahad

huargh
bgn pg2 jeh badan da sket2
siyes xlarat nk uat pape sgt
hoo online? haruslaa . haha
pale sket , bdn sket , kaki sket
nseb bek selase cuti . enjoyyy
haha . penat twu ?
agaknye urat2 aku nih tekejot
coz xpena2 aku joging
nih tetibe kne joging
haha. btw nk cter nih
ade sorg guy yg sgt disayangi
dy lurus bendul siket
tp lurus bendul yg sgt baik
hehe . lau aku gurau pape psl guy len , dy akan ngat tuh btol
n dy sggup wt apeh jhe aslkn aku x g kt guy laen
bg aku tuh sweet
haha . agaknye dy da kapok kot aku pena mcet2 nan laki
hooo . setelah 1 thun lbeh bsme , xmuakk kot nan dy
dy de best guy yg pena aku jumpe
heheh
dy ajak jumpe selase
tp maaf sygs . counter di tutup ari selasa . hha
malas lah nk kua time cuti sehari
ngeh2 . so skg saya mau ckp
saya takan uat awk kecewa dahh!
sbp saya sayang awk :)
arap2 hubungan kte kekal an sygg


No comments:

Post a Comment