Thursday, February 24, 2011

apakah?

apakah ?? fizi , sggup kw curang nan aku.haha.sggup kw menduakan cinta aku nan nset nih.LOL merepek jeh lbey aku nih.haha smart gle nset nih.da lah dlu aku pena idamkan tp tau takan pena dpt lol.smart lah awk wane biru tuh.smart sgt.siyes.t agak2 nset kte nk osak , kte nk awk punye leh ? haha.nk cter nih.rini telah berakhir perang aku nan exam pk1.huhh soalan arini mencabar bolehh x.exam bio lahh yg susa.haha.smlm tdo kol2 wokk.stdy smpy kul 1 jeh . gayot jeh lbeyy.haha.dorg dok horeyy mcm da hbes spm.haha.syok dgr dorg cm uh sbp aku pun epy.aku try lah wt yg tbaek tp tuh je aku mampu.btw nk kesahkn jugak.aku da meluahkan pasaan kt sumone,bukan cinta tp sebgai membe , aku luahkn jela ape yg tependam.huu sedih kot.ntahlaa ek.sume xpasan agaknye.aku pun xpasan gak lau aku ade wt sala.so beranikn diri tego aku.aku xkesa.open-minded lah kan.huu.kte nih bia kwn nan sume.jgn telampau rapat sebap boleh memudharatkn diri sndri gak.fakta nih.so bia jela sedang2 saje.rapat nan sume org jeh kn bak kate cegu.so aku try lah .bukan nk jdik hipokrit o wateva aa, tp nk behijrah.paham an.org zaman skg pemikiran kne majuu skit.bg aku biarlah start pkir positif.sbp ade kajian mengatakan pemikiran pun control kehidupan kte.cm if kw pkir malas,emg malas lah jdiknye.hee.so pkir positif okeh anak2??hee.okeh skg masuk plak kesah sorg membe yg maket.muke ade powerr ar senang ckp.haa.maketmaket.kelako tp poyo2 jeh kwn aku nih.suke lah bekwan nan dy.quite understnding tp lbey kpd menyakat org.haha.kawan jeh pun.so tapaya lbh2.kawan pun da ckop an.lau kt sekolah , maseng2 wt hal sendri .haha semak jeh nk tego2 an an.t lau lalu pun wt2 xkenal pasal tanak ah kantoi kenal.aku nih kire cm adek dy lahh kot. thx ar jdik kwn aku . kw siyes bek:)tenkieeee. hahaha.kesah len lak ey?okeh.ni cter psl nyetnyet a.k.a kucen aku degil . aku pggl nk dekat sepulo kali tanak masuk umah. cm nk henyakhenyak jeh dy nih.haha.tp tabole.sygg gler kt kucen nihh.ehh nanti tgk surga untukmu taw.best gak ar cteh tuh.jangan lepaskn peluang anda:)

No comments:

Post a Comment