Saturday, April 9, 2011

sbtu

rini ade skola gnti coz gnti deepavali.everyone nk cuti tp tanak dtg skola temasuklah aku.
tp xbemakna aku dpt keizinan drpd insan tecinta , mama . haha
she said
'thun ni kn thun last.adek g jelah.thun dpn kn da xskola'.
di sebalik kekecewaan ku ade jugak benarnye kate2 mama tu.
then hari ni g skola.aku ngat rmai dtg tp upenye x.
beberapa langkah msuk skola,nmpk pka sengih kt aku.
then pusing je , b plak sengih . heheh. ade geng. rini lepak nan dorg .elida,pka,bha:)
wat a nice day ! sgt seronok. terserlah kesewelan masing2. haha.siapkn hw n mcm2 lah.
arini cume blaja bio n agama sje.seronok kan?haha.mcm2 cerita kelua harini.
makan mcm2, minum sme2 . *
bukan lesbian okeh . sharing is caring.hehe
blek umah jeh, tlg mama kt dapo. lepas tu tetdo.
pkul 3lbh mama kejot suro solat.hehe.lepas solat , kami makan.
mama asked me 'dek ,nnti adek nk masuk matriks ke ape?'
aku xpena pkir lg so aku ckp lah dgn mama tgk result mcm mne.
arini pun suara aku dikatakan
sengau sbp selsema.
so nk rehat sat :P

No comments:

Post a Comment