Wednesday, April 13, 2011

cerita kedai milo

dulu aku pena tepikir . .adakah thun ni aku akan sedih ? adakah tahun ni aku akan menangis? aku taknak . aku taknak lalui saat2 tu . tp apa yg tejadi ? manusia hanya tahu merancang tp Allah S.W.T yg menentukan . harini aku mengalirkan air mata . haha . maybe sbp ehem2 so tlbeh sensitif plus smlm sucks gle . xmenyumbang mata lngsung kt skola . hishh ape ni! xbek lgsg . huhu today dpt zip dr el . tenkiuu . sygss kw
harini makan mi rebus kne tudung .auch malunye . n arini ape yg aku impikan jd sebaleknye . bencinye ! da tekaddd okeh tetibe hmm hampeh ! haha . skg pe yg xptot kt nset ni aku da buang . ha jgn pkir bukan2 ah . mksd aku num yg xpntg aku buang. hehe . lega skit aty . huhu mulai skg aku nk concentrate tok spm je . tade mase nk lyn prob lain . except prob nyetnyet . kne pkir pindah nnti nk bwk ke x .
okeh next topic: td sedih gle addmath dpt b.lg 2 markah nk a-.tp besyukur lah kn ape yg dpt.jdikan ni sbgai tekad tok dpt yg lbh baik n berusaha ! chaiyokk . esok plak ade sej . huuu tkotnyee sej sy byk sala ckgu :( today ase lapo so nk makan korg leh > heee gurau ! btw harini aku sedar btape pntgnye menghargai seseorg . minat kt sumone xsala aslkn xmelebihi btsnye . so mcm penguin of madagascar smlm , dy memikirkn cara yg baik tok bg binatang ni berubah . mcm tu jugak aku .ops aku bukan binatang oke?
aku telah mengambil langkah2 yg jitu lg padu lg betenaga untuk mengatasi prob ni.1st aku kne syg diri aku sndri.2nd , kne matang sket . lau matang , kne laa plak pkir baik n burok.3rd ilmu agama tu pntg ! 4th aku lapo . . haha nk makan ! huaaa. eh hw byk x rini ?emm hw math n chemist .


*tips oxidation
-gain oxygen
-loss hydrogen
-loss electron

haha tetibe an .bia ar . nk bg aku ingat je ! k laa smbung len kali . love u guys . :)

No comments:

Post a Comment